Державний банк "ПриватБанк", який знову потрапив у гучний скандал з клієнтом, відповів на звинувачення у шахрайстві за кредитними позиками на покупку товарів і пояснив причини завищених нарахувань.

ПриватБанк
ПриватБанк

Про це у вівторок, 19 лютого, повідомляється у розділі відгуків банку на ресурсі Мінфін.

"Приватбанк- банк шахрай. За теплим кредитами обдурив мене на 7200 грн. А сам банк заробив 2000 грн. Банк укладає угоди з фірмами, збільшуючи вартість виробів (вікон) і потім дає кредит.", - обурюється клієнт Геннадій Чеснаков.

Популярні новини зараз
Перевіряйте банківську картку: українцям додатково виплатять по 4000 гривень Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Показати ще

Співробітники служби підтримки банку "ПриватБанк" відреагували на скаргу. Від імені банку клієнту висловили співчуття через ситуацію, що склалася.

"Нам шкода, що Ви відчули незручності, але хочемо звернути Вашу увагу, що ПриватБанк не встановлює ціни в магазинах-партнерах, і не впливає на цінову політику ринку. Банк є структурою, яка забезпечує кредитування на придбання товарів або послуг, без втручання у внутрішню цінову політику наших партнерів, які надають дані товари і послуги. Для врегулювання Вашого питання рекомендуємо Вам звернутися у фірму, яка надала Вам товар", - порадили у ПриватБанку.

ПриватБанк
ПриватБанк

Нагадаємо, українці почали масово вимагати від ПриватБанку пояснень щодо того, куди зникають їхні гроші з карток.

Приватбанк
Приватбанк

У ПриватБанку ж дали офіційну відповідь на питання громадян.

Деякі користувачі проводили оплату товарів, а потім стикалися із тим, що з їхніх карток зникали гроші.

Як повідомляв раніше Знай.ua, державний банк "ПриватБанк" був звинувачений одним з клієнтом в шахрайстві.

ПриватБанк
ПриватБанк

У нього сталося подвійне списання грошей під час оплати товару.

Клієнт опублікував свій відгук на сайті Мінфіну.

"11 січня — я розраховуюся картою, сума 82 грн. Списалось 82 все норм. 12 січня, картою 179 грн.- списано 179. Все, начебто, як і повинно бути. 13 січня, перекладаю на цю картку з іншої картки привату 200грн. І О диво!!! ПриватБанк списує суми покупок за 11 і 12 січня повторно!", - каже клієнт банку.

Також Знай.ua писав про те, що "ПриватБанк" знову опинився в центрі уваги ЗМІ через черговий скандал.