Один з найбільших українських операторів мобільного зв'язку "Київстар" перевірять через масові скарги абонентів. Перевірку проведе Національна комісія з питань державного регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.

Абоненти Kyivstar скаржаться, що компанія не відпускає їх у рамках послуги з перенесення абонентського номера (MNP). У зв'язку зі скаргами, що надходили з 1 по 31 травня, компанію чекають перевірки. Про це розповіла завідуюча сектором із забезпечення діяльності голови НКРЗІ Богдана Півень.

Київстар
Київстар

"На засіданні було прийнято рішення провести перевірки оператора "Київстар" у зв'язку з скаргами громадян", - зазначила Богдана Півень.

За словами фахівця перевірять дотримання мобільним оператором законодавства, а також стандартів при наданні телекомунікаційних послуг. В цілому регулятор отримав 11 скарг на оператора Kyivstar. Інформацію додав Голова НКРЗІ Олександр Животовський.

Популярні новини зараз
Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

"На наступному тижні, у вівторок, (4 червня - РЕД), затвердимо і графік перевірок за іншими операторами", - інформувала Півень, уточнивши, що рішення про перевірку операторів на сайті не публікується.

Календар мобільних операторів
Календар мобільних операторів

Як відомо, з 1 травня в Україні стартувала послуга з перенесення абонентських номерів для користувачів мобільного зв'язку (Mobile number portability, MNP). Відтак українці можуть безкоштовно змінити мобільного оператора, зберігаючи при цьому старий абонентський номер.

Нагадаємо, Kyivstar бездушно підставляє клієнтів.

Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.