В аеропорту Португалії стався гучний скандал з українськими туристами. Відома авіакомпанія Wizz Air затримала виліт з Лісабона майже на добу. При цьому пасажирів не забезпечили ні квартирами, ні повноцінним харчуванням. Українське посольство втрутилось у ситуацію, тепер люди мають намір домагатися компенсації.

"Це було пізно ввечері в четвер. Ми вже сиділи в літаку, як пілот повідомив, що ніхто нікуди не летить. Спочатку він розповідав, що ми, мовляв, чекаємо дозволу від аеропорту на зліт, але потім заявив, що у екіпажа закінчився робочий день, а тому політ, можливо, відбудеться завтра після обіду. Пасажирам сказали, що зараз їх на автобусі відвезуть в термінал, де вирішиться питання з готелем, але потім було сказано, що вільних готелів немає і, мовляв, робіть, що хочете", - розповідає пасажир цього рейсу Олена.

Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

За словами пасажирки, дехто з людей вирушив у хостели, а частина залишилися ночувати в терміналі для лоукостів. Вони базуються в терміналі, де майже немає інфраструктури. Майже до вильоту представники авіакомпанії ховалися від пасажирів, не повідомляючи жодної інформації.

"Талони на їжу нам дали лише на наступний день, причому ближче до середини дня. Але це були лише холодні закуски - про гарячі і мови не було", - продовжує Олена.

Популярні новини зараз
Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Посольство України в Португалії взяло ситуацію під власний контроль. Представники приїхали приборкати пасажирів, адже деякі з них погрожували палити шини в терміналі.

"Найцікавіше, що напередодні рейсу неможливо було зареєструватися онлайн - система не бачила вже куплені квитки. А пасажири розповідали, що раптово на цей рейс з'явилися дуже дешеві квитки. Коли ж, сидячи в літаку і чекаючи зльоту, ми попросили сендвічі, то бортпровідники сказали, що їх вони не брали. Словом, всі знали, що літак не полетить, але не попередили пасажирів", - продовжує Олена.

Чудові новини!

Тепер Знай.uа став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Представники авіакомпанії Wizz Air коментар не дали. Однак останнім часом компанія масово скасовує київські рейси. Причина, як сказано на сайті перевізника, - затримки з поставкою літаків.

ОНОВЛЕНО

Згодом до редакції нашого порталу звернулися представники команди Wizz Air, які пояснили ситуацію та запевнили, що надали необхідну допомогу пасажирам.

"8 серпня рейс Wizz Air W6 6192 з Лісабона до Києва (Жуляни) зазнав значної затримки через часові обмеження для виконання рейсу з аеропорту Лісабона, і це призвело до закінчення робочого часу екіпажу. Згідно з політикою Wizz Air ірегламентом Європейського Парламенту і Ради, пасажирів в аеропорту забезпечили їжею та напоями, їх проінформували про їхні права і запропонували альтернативний рейс або повне повернення коштів. Wizz Air щиро вибачилася за всі незручності, яких зазнали пасажири у результаті затримки рейсу", - запевнили представники команди Wizz Air.

Нагадуємо, що раніше інша авіакомпанія-лоукостер WizzAir повідомила про те, що на час проведення ремонтних робіт в аеропорту “Київ” з 2 по 12 вересня свої рейси із столиці вона виконуватиме з аеропорту “Бориспіль”.

Як повідомляв портал Знай.ua , МАУ пересаджує пасажирів з літаків на автобуси.

Також портал Знай.ua писав, що ще одна авіакомпанія буде регулярно літати у Туреччину зі Львова.