Мережа Фокстрот, яка оголосила про повне «перезавантаження», представила новий імідж і повернула символ бренду.

Починаючи з відкриття першого магазину мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот (а це більше 20 років тому), його червоно-руда лисичка у складі логотипу була найбільш пізнаваною. За тривалий час змінилося багато чого, і під час цих процесів використання образу лиси втратило свою актуальність.

Першим логотипом мережі було комбіноване лого, представлене в середині 90-х, у вигляді графічного зображення усміхненої лисиці на білому тлі, розташованої поруч із назвою бренду. Те, що обриси фігурки звірятка трохи виходили за краї білого фону, ніби говорили покупцеві: «Живи якісніше, виходь за рамки звичного побуту».

У 2011 році, після зміни фірмового стилю, лисиця отримала нову конфігурацію: стала схожою на домашню кішку, що затишно згорнулася, як символ комфортної покупки і безтурботності. Протягом семи років саме завдяки такому лисеняті споживачі впізнавали магазин Фокстрот.

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

2018 рік приніс нові віхи в комунікації зі споживачем. На тлі оновлених фасадів флагманських супермаркетів техніки й електроніки звичний всім торговий знак у вигляді лисиці почали відправляти в минуле. Таку ідею у Фокстрот встигли реалізувати на 30 магазинах.

«Але проведені пізніше дослідження серед покупців засвідчили, що перша асоціація з Фокстрот – це наша лисиця, а потім вже безпосередньо місце покупки побутової техніки. Та й у самому звучанні імені бренду закладена присутність певного персонажа. Тому вже на початку 2019-го ми почали планувати поверненням «всенародної улюблениці», – розповіла CMO Фокстрот Наталія Ставраті.

У в жовтні компанія офіційно оголосила про нове позиціювання: запустила абсолютно нові креативи, представила нову стилістику і новий лого, оновила вже близько десяти магазинів Фокстрот і головне – повернула ключовий персонаж бренду в сучасному образі.

«Ми вдихнули нове життя в наш бренд-персонаж, зробили його діджитальним і назвали Фоксі. Інтегрувати її в логотип ми не будемо, однак зробимо максимально наближеною до нашої аудиторії», – додала Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот.

Фоксі вже готова дивувати й дарувати справжню живу емоцію. Персонаж буде максимально використовуватися в комунікаційній складовій – у рекламі, на фасадах, соціальних мережах, магазинах і різноманітних візуальних носіях.

Нове позиціонування, фірмовий стиль та ключову комунікацію для Фокстрот розробило креативне агентство Fedoriv. Співпрацювати бренди почали в жовтні 2018 року. Влітку 2019 року відбувся запуск масштабної рекламної кампанії «Оновлюйся. Живи наживо!» як анонс нового етапу тривалих зовнішніх і внутрішніх змін компанії Фокстрот на найближчі три роки.