Харків'янин придбав у магазині електроніки “Cactus” новий телефон, однак зіштовхнувся з низкою проблем. Пристрій не давали оглянути не заплативши за нього, не дали можливості перевірити його справність, а коли вже вдома були знайдені дефекти - відмовилися приймати товар назад.

Про це споживач повідомив через Telegram-канал "Народный ревизор".

"Нововведення магазину: перед тим, як взяти телефон в руки, потрібно його оплатити 🤷🏻♂️

Після покупки клієнт сказав, що забув сім-карту будинку і попросив співробітників вставити сімку, щоб перевірити телефон, але вони відмовили.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять
Показати ще

В результаті чоловік зробив покупку, приїхав додому, вставив сімку, і телефон почав вимикатися, з'явилися смуги по всьому екрану.

Клієнт поїхав назад, але телефон не прийняли і сказали звертатися в сервісний центр самсунга. За підсумком адміністратор повідомив, якщо буде акт, що телефон не справний, телефон поміняють. Акт в сервісі надали, але телефон знову відмовилися міняти.

Для магазину не діє закон про те, що протягом 14 днів вони зобов'язані поміняти телефон або повернути кошти", - йде мова в оригінальному повідомленні.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Обсервація чи в'язниця – українці показали, в яких страшних умовах їм пропонують провести двотижневий карантин.

Як повідомляв портал Знай.ua, Насолодилась кавою і заодно перекусила - українка придбала улюблений напій з "шматком м’яса".

Також Знай.ua писав, Свинячі крильця по-українськи - покупець найшов у ковбасі купу перемеленого пір'я.