Будь-яке підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення може істотно вплинути на фінальну вартість тих проектів, які реалізуються відповідно до програми Президента «велике будівництво».
Про це заявив глава Інституту публічної політики та консалтингу ІНПОЛІТ Сергій Биков, коментуючи ініціативи Міністерства інфраструктури з уніфікації плати за порожній пробіг, що призведе до зростання тарифів.

"При будівництві автомобільних доріг у тому числі активно використовуються і щебінь та інші матеріали. Будь-які тарифи на перевезення або будь-які зміни в тарифній політиці істотно впливають на інші галузі економіки і в принципі на життєдіяльність держави, тому такі рішення необхідно виносити на Кабмін, всіляко широко обговорювати. Але знову ж таки брати на себе відповідальність за майбутні витрати з державного бюджету"»

За словами експерта, ініціативи міністерства-це спроба вирішити операційні проблеми Укрзалізниці за рахунок вантажовідправників. "Ініціатива Міністерства інфраструктури-це лише спроба залатати дірки, які є сьогодні в «Укрзалізниці». Замість того, щоб змінювати керівництво, змінювати правління, прибирати Наглядову раду або її якось суттєво реформувати. Замість цього намагаються виключно адміністративними заходами закрити ті прорахунки і ті недоробки, які є в управлінні УЗ»,- підкреслив експерт.

Нагадаємо, 5 серпня на сайті Міністерства інфраструктури розміщено наказ, згідно з яким пропонується ввести єдиний коефіцієнт на перевезення вагонів у порожньому стані на рівні 1,885, а з 1 січня наступного року запланована індексація тарифу - коефіцієнт до тарифу на перевезення вагонів у порожньому стані збільшиться з 1,885 до 2,656 .

Раніше Асоціація "Укрметалургпром", реагуючи на наказ Мінінфраструктури, звернулася до прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля з проханням не допустити прихованого підвищення тарифів через т.зв. уніфікацію тарифів на перевезення порожніх вагонів. "З урахуванням того, що перевезення вантажів" Укрзалізницею "знаходяться на високому рівні прибутковості, а перевезення порожніх вагонів є невід'ємною частиною таких перевезень, виділення окремого сегмента, який теж є високоприбутковим, недоцільно.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам
Показати ще

Економічний експерт Борис Кушнірук, коментуючи можливе підвищення тарифів через завищені витрати у фінплані "Укрзалізниці", стверджував:" тягар неефективності і корупції "УЗ" в черговий раз ляже на сільгоспвиробників, металургів, рудокопів, виробників цементу. Тобто, створюються додаткові перешкоди для виходу АПК і промисловості з глибокої економічної кризи ".