Про це заявив виконавчий директор співтовариства Європейський залізничних та інфраструктурних компаній, що об'єднує операторів 71% європейських залізниць Лібор Лохман.

"В ЄС існує 2 режими авторизації - для вагонів вироблених до Директиви по сумісності (interoperability Directive) і після. Для тих вагонів, які були вироблені до цього часу діє Riv режим - йому підпорядковуються більшість вагонів, що використовуються на Європейській залізниці. І більшість цих вагонів не мають певного терміну придатності, але вони, звичайно ж, є предметом інспектування. Тобто вагони повинні регулярно перевірятися, але не існує граничного терміну придатності. Так що вони можуть використовуватися так довго, наскільки ви можете їх підтримувати в придатному стані», - розповів Лохман.

Що стосується нових вагонів, які є суб'єктом нових директив по сумісності, то вони вже мають граничний термін придатності, і він визначений в документах. За словами Лохмана, коли термін придатності такого вагона приходить до кінця, потрібно оновлювати терміни його авторизації.

При цьому він зазначив, що вік вагона не є основним критерієм для його списання. Зокрема, в Західній Європі Середній термін експлуатації вагонів становить 20-30 років, а в Східній Європі можна знайти набагато старіші вагони, яким 40-50 років.

"Не існує будь-яких причин відправляти вагон на звалище тільки через його вік. Ви завжди можете знайти спосіб продовжити терміни життя вагона", - підкреслив Лохман.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Раніше президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко заявила, що намір Мінінфраструктури скоротити термін експлуатації вантажних вагонів порушує європейські директиви.

У свою чергу в "Укрметалургпромі" вважають, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад Нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.