Клієнти ПриватБанку намагаюся замінити свій фінансовий номер для входу в Приват24, а банк відфутболює їх і не хоче нічого пояснювати.

Останнім часом почастішали скарги на обслуговування клієнтів державного ПриватБанку. Люди все частіше скаржаться на обмеження і відсутність можливості швидко і легко скористатись необхідними послугами.

Цього разу зі скаргою звернулася українка, яка перебуває за кордоном. За 48 годин вона так і не змогла замінити свій фінансовий номер для входу в Приват24, а підтримка ПриватБанку просто "забиває" і пропонує звернутися у відділення ПриватБанку

Клієнтка банку, яка опинилася у неприємній ситуації, каже, що все стопориться на етапі отримання підтверджуючої СМС, повідомлення не доходять на закордонні номери.

"Я впевнена, що Ви знаєте про проблему відправки смс на номери іноземних операторів, так як в мережі є досить велика кількість відгуків і скарг на цю проблему яка триває не перший рік. Але замість допомоги, ваша служба підтримки перекладає все на клієнта, мені просто кажуть, що я помилково продиктувала номер, не правильно вказала код країни, у мене не працює телефон і так далі. Мені б навіть не було так прикро, якби перед виїздом з України Я не зв'язувалася з вашою підтримкою де мені сказала, що все буде відмінно, номер поміняти дуже легко і хвилюватися взагалі не варто", - обурюється клієнт.

Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Скріншот повідомлення
Скріншот повідомлення

При цьому на даний момент, у жінки немає доступу до власних рахунків, до всього, її основна карта виявилася заблокованою і все, що може рекомендувати підтримка — це звернутися в відділення ПриватБанку по прибуттю в Україну.

"Ви мене просто залишаєте без доступу до власних грошей. Я дуже сподіваюся, що це питання можна вирішити. Дякую", - резюмувала жінка.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк двічі списує гроші з карт українців

Як повідомляв портал Знай.ua, клієнти ПриватБанку не можуть забрати власну валюту з відділення.

Також Знай.ua писав, українці зловили ПриватБанк на жорсткому обмані