Про те, що в сфері контролю за рекламною діяльністю в країні провал, свідчить не лише прихована реклама алкоголю та політиків у день тиші, йдеться на сайті Рідної Країни.

Нещодавно на просторах телебачення з’явилась нова цікава афера. Так на Суспільному та на телеканалі Україна 24 нам пропонують (підкреслюю) безкоштовно виписати собі монету до 30 річниці Незалежності України. Заплатити за «умовами», вказаними в ролику, вам доведеться лише за пересилку – 99 грн.

Команда «Рідної країни» вирішила провести експеримент і замовила «безкоштовну монету». Наш подарунок надійшов на відділення «Укрпошти» з (увага!) післяплатою 99 гривень та 5 гривнями плати за переказ цих 99 гривень! Сама ж доставка такого пакунку з Харкова до Києва, за словами працівників Укрпошти, коштує 25 грн.

В даному випадку такий вид діяльності підпадає під недобросовісну рекламу, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження.

Популярні новини зараз
Вистачить на продукти й навіть комуналку: ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку Вистачить на хліб, поповнення рахунку та упаковку насіння: кому з 1 квітня додадуть до пенсії 500 грн Всі дані передадуть до податкової: доведеться заплатити за кожен метр Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа
Показати ще

В даному випадку споживача вводять в оману таким чином, що особа вважає, ніби сплачує кошти за доставку, а в чеку натомість чітко зазначено, що це сума переказу. До того ж ще + гривень за те, щоб ці 99 гривень дійшли до харківського мудрого бізнесмена.

Хтось скаже, що кожен робить вибір самостійно – потрапляти на вудочку до шахраїв чи ні. Але хвилює єдине питання – що відбувається в цей час з зоровими органами державних структур, які отримують гроші з наших податків за те, щоб ми з вами з реклами мали лише достовірну і правдиву інформацію? Так от, очі відібрало у Антимонопольного комітету та Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Часто вони сліпнуть не лише від шахрайської реклами, а й від «соціальної» реклами з діючими прем’єрами та мерами,від політичної реклами з використанням неповнолітніх та політичної реклами у між виборчий період.

Команда «Рідної країни» закликає всі органи, які контролюють в Україні рекламну діяльність, нарешті почати виконувати свої обов’язки та не допускати шахраїв до кишень легковірних українців, бо через бездіяльність складається стійке враження, що всі вони заодно з шахраями.