Українці жорстко розкритикували велику мережу українських будівельних гіпермаркетів "Епіцентр". А все через те, що адміністрація неналежним чином ставиться до клієнтів в карантин "вихідного дня".

Читайте Знай в Google News!

Так, про вельми неприємну ситуацію розповів київський організатор Леонард Григор'єв на своїй сторінці в Facebook.

Епіцентр, фото - znaj.ua
Епіцентр, фото - znaj.ua

"Епіцентр" - Ви дно! Так, треба, так терміново, довелося робити ще вчора онлайн замовлення. Сьогодні поїхав забирати. Паркуюся, одягаю маску, заходжу в двері, хол... Черга в холі людей 40-50 (в закритому приміщенні, звичайно, це краще, ніж ринок на відкритому повітрі, гаразд х*р з ним). Стоїть хлопець в центрі людей - температуру міряє. Тобто, стоїть собі в халаті хлопець, а навколо нього люди... далі (як потім ці люди і сказали) потрібно взяти талончик. Талончик, мати його, електронної черги. Тобто, не порядок живої черги (прийшов, сказав номер замовлення і тобі його винесли, а прийшов – і чекай, поки його ще 20 хвилин шукатимуть по електронній черзі). Ок, йду до терміналу, і папір в цьому терміналі – Закінчився", - написав киянин.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

Але на цьому, як виявилося, проблеми не закінчилися.

"Ок, є номер на табло (запам'ятав, 185). Чекаю ще 20 хвилин. Називають номер, підходжу, видають, оплата картою.

- Назвіть номер замовлення!

- Що!? На*рена я вводив цей же номер замовлення в терміналі?

- У вас немає талончика, треба звірити.

Як за 40 хвилин три рази пробити дно, розповість і покаже — "Епіцентр", - в серцях сказав Леонард.

При цьому він також звернувся до міністра Максима Степанова.

"А сенс в такому ось "вихідному" для всіх, якщо і далі через ж*пу?! Дайте людям нормально працювати, а не займатися х*рней... І так, мені до найближчого ринку 5 хвилин, а в "Епіцентр" - 15 хвилин на машині", - резюмував Григор'єв.

Зазначимо, що співробітники "Епіцентру" під публікацією попросили "уточнити номер замовлення, для детального розгляду ситуації". Але їх прохання, судячи з усього, залишилася проігнорованим.
Тим часом в коментарях до посту юзери вказують і на інші проблеми, які виникають навколо роботи цього ТЦ.

"У всю наголошують, як безпека важлива, а співробітники спокійно ходять з масками на підборіддях і кашляють. Чувака в халаті з термометром можна взагалі назвати аніматором. Тикає цим термометром, не завжди потрапляє на руку навіть, а якщо і потрапить - не дивиться на нього", - написав Владислав Кудрик. До слова, деякі юзери вважають: "Це не дно, а відображення звичайної української реальності...".

Коментарі українців, скріншот: Facebook
Коментарі українців, скріншот: Facebook

Коментарі українців, скріншот: Facebook
Коментарі українців, скріншот: Facebook

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, затоплену Буковину залишили без виплат Зеленського: "Жодної копійки не отримали!".

Як повідомляв Знай.uа, київським ТЦ дозволили працювати довше в розпал пандемії.

Знай.uа писав, "Це повна дурня": як пройшов карантин вихідного дня в Україні.