Один з найбільших державних банків України "ПриватБанк" підкинув своїй клієнтці неприємностей. Так, українка обурилася, що отримавши, пластикову картку ще в березні 2020 року, не може нею скористатися в повному обсязі, а сама невдача в тому, що онлайн-послуги банку просто недоступні.

Читайте Знай в Google News!

Про це стало відомо завдяки повідомленню українки в коментарі під однією з публікацій "ПриватБанку" в мережі Facebook.

Претензії до "ПриватБанка", скріншот: Facebook
Претензії до "ПриватБанка", скріншот: Facebook

"Поясніть, будь ласка, як можлива ситуація, коли клієнт, отримавши картку в березні, не може користуватися всіма сервісами банку через озвучену на цьому фото?", - написала дівчина і додала фото.

Популярні новини зараз
Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку Олена Зеленська здивувала українців своїми ногами, але пояснила, чому так сталося
Показати ще

Згідно з відповіддю банку на фото, причиною того, що послугами жінка користується обмежено, стала необхідність актуалізувати дані у відділенні банку. Жінка поставила питання, чи є можливість оновити дані без відвідування відділення, адже під час карантину цього робити не хотілося б. У відповідь співробітники банку відповіли, що "альтернативи немає".

"Згідно із законодавством України, дані дійсно потрібно оновлювати, через певний час. Під час карантину це можна зробити через Приват24 повну версію або ж у відділенні банку", - відповіли фахівці ПриватБанку.

Претензії до "ПриватБанка", скріншот: Facebook
Претензії до "ПриватБанка", скріншот: Facebook

У той же час користувачі соцмережі підключилися до обговорення даного питання, зазначивши, що зіткнулися з подібною ситуацією: "Можете не обтяжуватися. Мене рівно так само кружляли. І анкетні дані, і повний пакет документів. У підсумку розірвали всі договори обслуговування в односторонньому порядку. Особливо порадувало формулювання - "вам було надіслано лист, що повідомляє про припинення обслуговування". А листа немає жодного. Дізнаєшся про свою неплатоспроможність на касі супермаркету, наприклад".

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, українців хочуть позбавити безкоштовних банківських карт: "Пластик коштує грошей".

Як повідомляв Знай.uа, молода українка потрапила в жахливу аварію в Словаччині, рідні благають про допомогу: "Дашенька припинила говорити...".

Знай.uа писав, МВС попередило українців про банду "кредитних" аферистів: просять грошей під чужим ім'ям.